tirsdag 29. mai 2012

Halden!!!


Nå er det sånn at jeg aldri har møtt Kjersti, fra Halden og bloggen Pilaris. Dette til tross for at vi har fulgt hverandre i over 2 år via blogg, facebook og sms. Vi har til og med planlagt å gå Norge På Tvers sammen i sommer, helt uten å ha truffet hverandre før…

Men den gang ei, Kjersti!

I litt over ei uke har jeg planlagt at tirsdag (altså; i dag), skal Kjersti få besøk. Kjersti sitter vel hjemme med te-koppen sin og ”aner fred og ingen fare” – og tror at vi skal møtes for første gang i Bodø 19/7….

Det blir ikke helt sånn….  ;)

Ei venninne av Kjersti tryllet frem koordinater til Kjersti sitt hus – og om 5 minutter kjører jeg inn i innkjørsla hennes…

Nå er det tid for;

Kjersti; Ut på trappa! OVERRASKELSE!!!

P.S! Kjære andre lesere; jeg må medgi at jeg er litt spent på om hun overlever sjokket….

To be continued….

4 kommentarer:

  1. Så moro!! Satser på Kjersti overlever ;-) Kos dere.

    SvarSlett
  2. Av og til må man bare satse alt ;o)

    SvarSlett
  3. Jeg overlevde!!! :D Men snakk om overraskelse! Stå i dusjen, høre et sabla leven fra bikkja, og så få beskjed fra mannen min at det er besøk nordfra i stua! Du er ikke helt riktig vel bevart ;)
    Men så utrolig koselig å ha deg her! Nå lister jeg meg rundt i 1. etg for ikke å vekke deg som sover under her. Og jeg gleder meg så masse til å cache videre med deg i dag!
    Tusen millioner takk for overraskelsen, fantastisk gøy å endelig hilse på deg, le sammen deg og endelig gi deg en av klemmene som har gått frem og tilbake i over 2 år!

    SvarSlett
  4. Så morro! Kos dere masse og lykke til med cache jakten!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!